joi, 5 aprilie 2012

Salata "indrazneata" cu leurda

Cine-i cu usturoiul? eu da !Atunci sa fie leurdaaaa multaaaa (implicit alicina multa). Iata o salata la care ma gandeam de cateva zile, am avut ceva emotii cand am definitivat-o....un picut de lamie, un picut de mere taiate bucati...s-a dovedit bun instinctul meu. DAR sa trecem la reteta....



RETETA: 1 radacina potrivita de telina data pe razatoarea mare, 1 legatura de leurda bine spalata si taiata marunt, 1 salata verde potrivita, si ea bine spalata si taiata, 3-4 linguri de seminte de floarea soarelui crude, nu neaparat hidratate, 2 mere dulci taiate bucati si ATENTIE zeama de lamaie cu masura (putina zeama de lamaie este cea care scoate in evidenta leurda si telina si echilibreaza dulcele merelor cu alicina din leurda), sare, ulei presat la rece. OPTIONAL (1 lingurita tarate de psylium, 1/2 lingurita fulgi de drojdie inactiva, 1 lingurita seminte de in, toate aceste ingrediente sunt binevenite daca le aveti in casa, si nici nu costa o avere la cat de bine ne fac organismului).
Indrazniti, organismul nostru merita sa-i facem o "perfuzie" de verde (clorofila, pigmentul verde al plantei si sangele ei, are molecula identica cu a hemoglobinei din sangele uman, doar ca metalul central din molecula de clorofila este Magneziul si nu Fierul asa cum este cazul moleculei de hemoglobina). Intr-o alta postare voi povesti despre importanta "perfuziei" cu clorofila si biofotoni.

Iata aici moleculele despre care vorbeam

Un comentariu:

  1. Bun,bun,bun....numai ca eu neavand leurda am inlocuit cu frunze de sfecla rosie,care au un gust acrisor.Iar ca dresing am facut un sos din usturoi verde,patrunjel....in mojal,buf,bufffff...un strop de lamaie si ulei de masline presat la rece din livada mea(a,maslinele din livada,ca uleiul inca nu creste).
    Elena

    RăspundețiȘtergere