marți, 3 aprilie 2012

Salata "indrazneata" de spanac

Va spuneam ca iubesc spanacul, asa ca repejor mi-am adus aminte cand Doinita ne pregatea in timpul studentiei tot felul de minuni culinare, printre care si salata de spanac crud cu arahide prajite si sarate, ulei  si zeama de lamaie.


Indrazniti, e delicioasa salata!
 In timp am redefinit reteta, pana am ajuns aici !
 RETETA: o mana buna de spanac bine spalat si taiat marunt, 1 ardei rosu pentru culoare si dulceata, 2-3 linguri de seminte de floarea soarelui crude si hidratate (daca nu aveti hidratate nu-i bai, doar ca trebuie sa le mestecati foarte bine, stiti regula, un minim de 20 de masticari), ulei de masline presat la rece, sare, zeama de lamaie, toate dupa gust.

Indrazniti, salata este una care te cucereste pe viata, ii ramai fidel din nici nu sti exact ce  motiv...dulceata, aciditate, verdeata.....


2 comentarii:

  1. arata foarte bine!
    cum ai facut stelutele alea frumoase?
    love!
    una :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mercic Una, am forme de plastic de la Fackelmann dintr-un Kaufland, si eu iubesc tot ce faceti voi pe la rawz.....

    RăspundețiȘtergere